Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток сенсомоторного рівня мовленнєво-рухової організації у дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Конопляста, Світлана Юріївна
dc.contributor.author Галущенко, Вікторія Іванівна
dc.date.accessioned 2016-07-26T06:44:12Z
dc.date.available 2016-07-26T06:44:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Конопляста, Світлана Юріївна. Розвиток сенсомоторного рівня мовленнєво-рухової організації у дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією / С. Ю. Конопляста, В. І. Галущенко // Логопедія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 44-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10846
dc.description.abstract Наукова стаття порушує питання вдосконалення шляхів реабілітаційних заходів щодо такого поширеного та різнобічного мовленнєвого розладу, яким є стерта дизартрія у дітей старшого дошкільного віку. Саме складники просодичного компонента мовлення визначають досконалість та завершеність етапів логопедичного впливу у комплексній програмі роботи та підготовки до шкільної адаптації дітей означеної мовленнєвої патології. Стаття розкриває особливості одного з важливих етапів корекційно-логопедичної роботи з формування просодичного компонента мовлення у дітей зі стертою дизартрією. Це підготовчо-проектувальний етап, метою якого є розвиток у дітей сенсомоторного рівня мовленнєво-рухової організації як початкової ланки формування просодики. Саме початковий етап корекційно-логопедичної роботи з формування складових просодики найважливіший, оскільки є базовим для усіх послідуючих етапів і включає чотири основних напрями роботи: оптимізація м'язового тонусу та відчуття м'язових диференціацій, формування дихальних кінестезій, формування акустичних характеристик голосу, стимуляційно-емоційне тренування виконавчих органів зон просодики. ua
dc.description.abstract Научная статья ставит вопрос совершенствования путей реабилитационных мероприятий такого распространенного и разностороннего речевого расстройства, которым является стертая дизартрия у детей старшего дошкольного возраста. Именно составляющие просодического компонента речи определяет совершенство и завершенность этапов логопедического воздействия в комплексной программе работы и подготовки к школьной адаптации детей указанной речевой патологии. Статья раскрывает особенности одного из важных этапов коррекционно-логопедической работы по формированию просодического компонента речи у детей со стертой дизартрией. Это подготовительно-проектировочный этап, целью которого является развитие у детей сенсомоторного уровня рече-двигательной организации как начального звена формирования просодики. Именно начальный этап коррекционно-логопедической работы по формированию составляющих просодики важный, поскольку является базовым для всех последующих этапов и включает четыре основных направления работы: оптимизация мышечного тонуса и ощущение мышечных дифференциаций, формирование дыхательных кинестезий, формирование акустических характеристик голоса, стимуляционно-эмоциональная тренировка исполнительных органов зон просодики. ua
dc.description.abstract Scientific article raises the question of ways to improve rehabilitation measures for such advanced and comprehensive speech disorder , which is erased dysarthria in preschool children . It prosodic component of speech components define excellence and perfection stages of speech therapy effects in complex program of work and preparation for school children adapt the designated speech pathology. The article reveals the features of one of the important stages of correction and speech therapy work to create prosodic component of speech in children with dysarthria worn . This preparatory stage , projecting , whose goal is to develop in children sensomotor level speech -motor organization as the primary link formation prosodyky . This initial phase correction and speech therapy work to create components prosodyky important as the baseline for all subsequent stages and includes four major areas of activity : optimization of muscle tone and feeling of muscle differentiation , formation kinesteziy breathing , forming the acoustic characteristics of voice - stimulus emotional coaching executive prosodyky zones. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject стерта дизартрія ua
dc.subject просодичні компоненти мовлення ua
dc.subject діти старшого дошкільного віку ua
dc.subject корекційно-логопедична робота ua
dc.subject стертая дизартрия ua
dc.subject просодические компоненты речи ua
dc.subject дети старшего дошкольного возраста ua
dc.subject коррекционно-логопедическая работа ua
dc.subject subclinical dysarthria ua
dc.subject prosodic components of speech ua
dc.subject children under school age logopedic remedial work ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Розвиток сенсомоторного рівня мовленнєво-рухової організації у дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу