Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ніколаєв, К. Д.
dc.date.accessioned 2016-07-21T16:10:40Z
dc.date.available 2016-07-21T16:10:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ніколаєв К. Д. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів / К. Д. Ніколаєв // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 116-124. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10808
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості та ступінь впровадження засад сталого розвитку в освіті на прикладі випереджаючої освіті Україні. Проаналізовано інноваційні форми організації освітнього простору перепідготовки вчителів, оцінено якісні зміни в процесі навчання після реалізації концепції випереджаючої освіти для сталого розвитку. Визначено перспективи розвитку випереджаючої освіти в Україні для сталого розвитку. Висвітлено особливості застосування системи перепідготовки вчителів. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности и степень внедрения принципов устойчивого развития в образовании на примере опережающего образования Украины. Проанализированы инновационные формы организации образовательного пространства переподготовки учителей, оценены качественные изменения в процессе обучения после реализации концепции опережающего образования для устойчивого развития. Определены перспективы развития опережающего образования в Украине для устойчивого развития. Освещены особенности применения системы переподготовки учителей. ua
dc.description.abstract The article examines the characteristics and level of the principles of sustainable development in education as an example of passing ahead education in Ukraine. Analyzes innovative forms of educational space retraining teachers, reviewed qualitative changes in learning after realization of conception of anticipating education for sustainable development. Detected the prospects of the development of passing ahead education in Ukraine for sustainable development. Article deals with the peculiarities application of the system of retraining teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject випереджаюча освіта ua
dc.subject перепідготовки вчителів ua
dc.subject сталий розвиток ua
dc.subject курс ua
dc.subject концепція ua
dc.subject опережающая образование ua
dc.subject переподготовки учителей ua
dc.subject устойчивое развитие ua
dc.subject курс ua
dc.subject концепция ua
dc.subject passing ahead education ua
dc.subject retraining teachers ua
dc.subject sustainable development ua
dc.subject course ua
dc.subject concept ua
dc.subject.classification 378.046.4 ua
dc.title Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics