DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 126 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10806
Title: Аналіз результатів експериментального дослідження формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва
Authors: Лю, Веньцзун
Keywords: модель
показники
компоненти
професійна підготовка
майбутні вчителі
модель
показатели
компоненты
профессиональная подготовка
будущие учителя
model
indexes
components
professional preparation
future teachers
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лю Веньцзун. Аналіз результатів експериментального дослідження формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Веньцзун Лю // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 101-108.
Abstract: У статті визначено і конкретизовано цілі вокально-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва у вищих навчальних закладах, зокрема, такі: володіння фаховими знаннями в галузі вокально-хорового мистецтва, знайомство з методами наукового пізнання, формування системи методологічних знань в контексті майбутньої професії. Визначення показників мотиваційно-ціннісного, когнітивного і творчо-діяльнісного компонентів професійної підготовки, необхідних для успішної реалізації майбутніх вчителів у вокально-хоровій діяльності.
В статье определено и конкретизировано цели вокально-хоровой подготовки будущего учителя музыкального искусства в высших учебных заведениях, в частности, таких как: владение специальными знаниями в области вокально-хорового искусства, ознакомление с методами научного познания, формирование системы методологических знаний в контексте будущей профессии. Определение показателей мотивационно-ценностного, когнитивного и творчески-деятельного компонентов профессиональной подготовки, необходимых для успешной реализации будущих учителей в вокально-хоровой деятельности.
There are purposed the target of future music teacher vocal and choral training in article, such as: possession the special vocal and choral art knowledge, introduction to scientific knowledge methods, shaping the methodological knowledge in a context of future profession. Determination the indicators of motivational-value, cognitive and creative & active training components, such as required for successful future teachers implementation in vocal and choral activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10806
Appears in Collections:Випуск 126

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liu Ventszung.pdf206.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.