DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 126 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10803
Title: Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей
Authors: Король, Т. Г.
Keywords: адаптивне тестування
двохкрокова модель адаптивного тестування
багатокрокова модель адаптивного тестування
комунікативний підхід до тестування
системний підхід до тестування
адаптивное тестирование
двухшаговая модель адаптивного тестирования
многошаговая модель адаптивного тестирования
системный подход к тестированию
коммуникативный подход к тестированию
adaptive testing
two-stage adaptive testing
multi-stage adaptive testing
system approach to testing
communicative approach to testing
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Король Т. Г. Адаптивний тестовий контроль англомовної компетентності в читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей / Т. Г. Король // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 86-94.
Abstract: У статті обґрунтовано потребу залучення стратегій адаптивного тестування до створення системи тестового контролю англомовної компетентності у читанні фахової літератури студентами немовних спеціальностей. Проаналізовано основні теоретичні положення адаптивного тестування. Співвіднесено їх із загальноприйнятими системним та комунікативним підходом до тестування іншомовної комунікативної компетентності. Окреслено переваги та недоліки застосування адаптивного тестування в навчанні англійської мови у сучасному ВНЗ. Схарактеризовано моделі адаптивного тестування. Відібрано оптимальні моделі адаптивного тестування для створення системи тестового контролю англомовної компетентності у читанні фахової літератури. Представлено модифіковану з цією метою модель двохкрокового адаптивного тестування.
В статье обоснована потребность в применение стратегий адаптивного тестирования при создании системы тестового контроля англоязычной компетентности в чтении специальной литературы студентами неязыковых специальностей. Проанализированы основные теоретические положения адаптивного тестирования и соотнесены с общепринятыми системным и коммуникативным подходами к тестированию иноязычной коммуникатвиной компетентности. Определены преимущества и недостатки применения адаптивного тестирования в обучении английскому языку в современном ВУЗе. Охарактеризованы и отобраны оптимальные модели адаптивного тестирования для создания системы тестового контроля англоязычной компетентности в чтении специальной литературы. Представлена модифицированная с этой целью модель двухшагового адаптивного тестирования.
The necessity of adaptive testing strategies application creating English reading for specific purpose competence testing system for the students majoring in non-linguistic specialties is grounded in the article. Basic theoretical principles of adaptive testing are analysed and related to common system and communicative approaches to testing. The advantages and disadvantages of adaptive testing application to English teaching in modern higher educational establishments are determined. Optimal adaptive testing models for the creation of the system of testing English reading for specific competence are studied and selected. Modified two-stage adaptive testing model is suggested as well.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10803
Appears in Collections:Випуск 126

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korol’.pdf191.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.