Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Чинники та засоби розумового розвитку дитини у системі у системі дошкільного виховання Великої Британії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарник, І.
dc.date.accessioned 2016-07-21T14:20:30Z
dc.date.available 2016-07-21T14:20:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гарник І. Чинники та засоби розумового розвитку дитини у системі у системі дошкільного виховання Великої Британії / І. Гарник // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 30-36. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10799
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню основних чинників та засобів інтелектуального розвитку дитини дошкільного віку у системі виховання Великої Британії. Розглядаються погляди британських учених стосовно їх використання та позитивного впливу у сімейному оточенні та дошкільних установах. Визначаються такі чинники та засоби виховання, як спілкування, засоби масової інформації, інформаційно-комунікативні технології та ігрова діяльність. Наводяться приклади навчально-виховних засобів та аналізуються результати їх застосування. Перелічуються різні підходи британських учених щодо класифікації ігор, як найсприятливіших методів дошкільного виховання. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию основных факторов и средств интеллектуального развития ребенка дошкольного возраста в системе воспитания Великобритании. Рассматриваются взгляды британских ученых относительно их использования и положительного влияния в семейном окружении и дошкольных учреждениях. Определяются такие факторы и средства воспитания, как средства массовой информации, информационно-коммуникационные технологии, общение и игровая деятельность. Приводятся примеры учебно-воспитательных средств и анализируются результаты их применения. Перечисляются различные подходы британских ученых относительно классификации игр, как самых благоприятных факторов дошкольного воспитания. ua
dc.description.abstract The article investigates the main factors and means of intellectual development of preschool children in the system of education of Great Britain. It discusses the viewpoints of British scientists about their use and the positive influence in the family environment and at preschool institutions.The research defines factors and means of education, communication, media, information and communication technologies and games. It gives the examples of educational means and analyzes the results of their implementation. The work lists different approaches of British scientists regarding the classification of games as the most favourable methods in early childhood education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject розумове виховання ua
dc.subject інтелектуальний розвиток ua
dc.subject дошкільник ua
dc.subject чинники ua
dc.subject засоби ua
dc.subject дошкільні заклади ua
dc.subject умственное воспитание ua
dc.subject интеллектуальное развитие ua
dc.subject дошкольник ua
dc.subject факторы ua
dc.subject средства ua
dc.subject дошкольные учреждения ua
dc.subject mental education ua
dc.subject intellectual development ua
dc.subject preschooler ua
dc.subject factors ua
dc.subject means ua
dc.subject preschool ua
dc.subject.classification 37.025:373.2 (410) ua
dc.title Чинники та засоби розумового розвитку дитини у системі у системі дошкільного виховання Великої Британії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу