DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 126 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарник, І.-
dc.date.accessioned2016-07-21T14:20:30Z-
dc.date.available2016-07-21T14:20:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГарник І. Чинники та засоби розумового розвитку дитини у системі у системі дошкільного виховання Великої Британії / І. Гарник // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 30-36.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10799-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню основних чинників та засобів інтелектуального розвитку дитини дошкільного віку у системі виховання Великої Британії. Розглядаються погляди британських учених стосовно їх використання та позитивного впливу у сімейному оточенні та дошкільних установах. Визначаються такі чинники та засоби виховання, як спілкування, засоби масової інформації, інформаційно-комунікативні технології та ігрова діяльність. Наводяться приклади навчально-виховних засобів та аналізуються результати їх застосування. Перелічуються різні підходи британських учених щодо класифікації ігор, як найсприятливіших методів дошкільного виховання.ua
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию основных факторов и средств интеллектуального развития ребенка дошкольного возраста в системе воспитания Великобритании. Рассматриваются взгляды британских ученых относительно их использования и положительного влияния в семейном окружении и дошкольных учреждениях. Определяются такие факторы и средства воспитания, как средства массовой информации, информационно-коммуникационные технологии, общение и игровая деятельность. Приводятся примеры учебно-воспитательных средств и анализируются результаты их применения. Перечисляются различные подходы британских ученых относительно классификации игр, как самых благоприятных факторов дошкольного воспитания.ua
dc.description.abstractThe article investigates the main factors and means of intellectual development of preschool children in the system of education of Great Britain. It discusses the viewpoints of British scientists about their use and the positive influence in the family environment and at preschool institutions.The research defines factors and means of education, communication, media, information and communication technologies and games. It gives the examples of educational means and analyzes the results of their implementation. The work lists different approaches of British scientists regarding the classification of games as the most favourable methods in early childhood education.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectрозумове вихованняua
dc.subjectінтелектуальний розвитокua
dc.subjectдошкільникua
dc.subjectчинникиua
dc.subjectзасобиua
dc.subjectдошкільні закладиua
dc.subjectумственное воспитаниеua
dc.subjectинтеллектуальное развитиеua
dc.subjectдошкольникua
dc.subjectфакторыua
dc.subjectсредстваua
dc.subjectдошкольные учрежденияua
dc.subjectmental educationua
dc.subjectintellectual developmentua
dc.subjectpreschoolerua
dc.subjectfactorsua
dc.subjectmeansua
dc.subjectpreschoolua
dc.subject.classification37.025:373.2 (410)ua
dc.titleЧинники та засоби розумового розвитку дитини у системі у системі дошкільного виховання Великої Британіїua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 126

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Harnyk.pdf184.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.