Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Pedagogical situations and tasks as a means of training for professional activity

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Matviienko, Olena
dc.date.accessioned 2016-07-05T11:32:04Z
dc.date.available 2016-07-05T11:32:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Matviienko Olena. Pedagogical situations and tasks as means of training for professional activity / Olena Matviienko // Economics, management, law : сhallenges and рrospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India. 2016. − P. 204−208. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-28-0
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10734
dc.description 1. Беспалько В.П. О критериях качества подготовки специалиста / В.П. Беспалько // Вестник высшей школы. – 1989. – № 1. – С. 34. 2. Бех І.Д. Проблема методів виховання в сучасній школі / І.Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1996. – №4. – С. 136–141. 3. Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти / Н.В. Гузій. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. – 243 с. 4. Кузьмина Н.В. Методы исследования педагогической деятельности / Н.В. Кузьмина, Н.В. Сухарев. – Гомель: Изд-во Гомельского гос. ун-та, 1996. – 57 с. 5. Кулюткин Ю.Н. Творческое мышление в профессиональной деятельности учителя / Ю.Н. Кулюткин // Вопросы психологии. – 1986. – № 2. – С. 21–30. 6. Леонтьев А.Н. Психология общения / А.Н. Леонтьев. – 2-е изд. исп. и доп. – М.: Смысл, 1997. – 365 с. 7. Матвієнко О.В. Методи конкретних педагогічних ситуацій / О.В. Матвієнко. – К. : Українські пропілеї, 2001. – 300 с. 8. Орлов А.А. Профессиональное мышление учителя как ценность / А.А. Орлов // Педагогика. – 1995. – №6. – С. 63–68. 9. Петько Л.В. Виховний потенціал методу ситуаційного аналізу («Case study» method) у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Науковий часопис НПУ імені М.Д.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. пр. ; за ред. академіка В.І.Бондаря. – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – Вип. 27. – С. 133–140. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9455 10. Програма формування педагогічної культури батьків / За ред. В.Г. Постового. – К. : ДЦССМ, 2003. – 108 с. 11. Спирин Л.Ф. Эвристическая программа накопления информации о формировании профессионально значимых качеств у будущих учителей / Л.Ф. Спирин. – Кострома, 1989. – 17 с. 12. Pet’ko Lyudmila. The “Case Study” Method as Means of Formation of a Professionally Oriented Foreign Language Teaching Environment in University Conditions [Метод ситуаційного аналізу («case study» method) як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету]. / Lyudmila Pet’ko // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 4 (July). Series "Education & Pedagogy". – Toronto : Shiny Word Corp. – PP. 48–65. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7974 ua
dc.description.abstract This article is devoted to the actual problems of professional training of primary school teachers. The article clarifies the meaning of "pedagogical task" and the system of the pedagogical tasks as a method of professional abilities and skills formation of primary school teachers. The author stresses that ability to analyze pedagogical tasks and situations develops creative thinking and teaching ability in future primary school teachers ua
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальним проблемам професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. У статті уточнюється значення поняття «педагогічна задача» і система педагогічних завдань як метод формування професійних умінь і навичок у майбутніх учителів початкової школи. Уміння аналізувати педагогічні завдання і ситуації розвиває у майбутніх вчителів творче мислення і педагогічний хист. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject elementary school teacher ua
dc.subject professional training ua
dc.subject pedagogical problems ua
dc.subject pedagogical situation ua
dc.subject вчитель початкової школи ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject.classification 378.147:37.011.3-051 ua
dc.title Pedagogical situations and tasks as a means of training for professional activity ua
dc.title.alternative Педагогічні ситуації та задачі як засіб підготовки до професійної діяльності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account