DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет соціально-економічної освіти та управління » Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKarpenko, Olena-
dc.contributor.authorDu Liang-
dc.date.accessioned2016-06-23T13:15:26Z-
dc.date.available2016-06-23T13:15:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationKarpenko O.G. Musically-elucidative activity as a part of self-realization of the personality / Karpenko O.G, Du Liang // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 3 (May-June). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 103–109.ua
dc.identifier.issn1929-4700-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10691-
dc.description1. Дряпіка В.І. Соціально-педагогічні основи формування орієнтацій студентської молоді на цінності музичної культури: Дис. ... д-ра. пед. наук. / В.І.Дряпіка. − К., 1997. – 399 с. 2. Бех І.Д. Особистісно-орієнтована модель виховання як науковий конструкт [Електронний ресурс] / І.Д.Бех. – Режим доступу: http:// library.udpu.org.ua/ library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/3/vupysk_21.pdf 3. Капська А.Й. Основні закономірності художньо-естетичного виховання учнівської молоді / А.Й.Капська // Нові технології виховання: зб. наук. статей ; відп. ред. С.В.Кириленко. – К. : ІСДО. – 1995. – С. 96−104. 4. Мельникова Т.А. Педагогическое содействие становлению готовности студентов к самореализации: – Дис. ... канд. пед. наук / Т.А.Мельникова. – Челябинск, 2004. – 186 с. 5. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол.ред) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445 6. Щербань O.K. Формирование культуры личности в процессе музыкально-просветительской деятельности : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Щербань Ольга Константиновна. – М., 1998. – 225 с. 7. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395−398. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779ua
dc.description.abstractThe aim of this article is twofold: firstly, to summarize and reflect the experiences and results of research on Social and Aesthetic education of students in a mirror of ‘sociocultural theories’; and secondly, to present a methodology for further research on integration of social education with aesthetic education. In the society, aesthetic education serves the interests of the people and is based on a common set of scientific and methodological principles. The article is presented education in the arts as a very important part of aesthetic education connecting it with social environment. Using art as an educational tool, artistic education develops special abilities and talents in the specific types of art (in the representational arts, music, singing, choreography, the theater, and the decorative and applied arts).ua
dc.description.abstractУ статті розглядається питання самореалізації особистості студенів в умовах вищого навчального закладу; визначено взаємозв’язок понять «виховання» та «самореалізація», які є складовими процесу музичного виховання особистості; визначено складові музичного виховання у вищій школі та їх вплив на соціалізацію студентів; обґрунтовано вплив засобів мистецтва на процес музичного виховання в умовах університету та визначено формування естетичних якостей особистості.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherToronto : Shiny Word Corp., Canadaua
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjecteducationua
dc.subjectmusical educationua
dc.subjectsocial behaviorua
dc.subjectself-realization of the personalityua
dc.subjectartua
dc.subjectmusically-elucidative activityua
dc.subjectвихованняua
dc.subjectмузичне вихованняua
dc.subjectсоціальна поведінкаua
dc.subjectсамореалізація особистостіua
dc.subjectмистецтвоua
dc.subjectмузично-просвітницька діяльністьua
dc.subject.classification373.3.016:78ua
dc.titleMusically-elucidative activity as a part of self-realization of the personalityua
dc.title.alternativeМузично-просвітницька діяльність як складова самореалізації особистостіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpenko O, 2016, Canada.pdfфахова стаття195.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.