DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання » Випуск 16 (23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10653
Title: Формування знань з інформатики в процесі конструювання ієрархічних схем та статистичний аналіз цих навчальних дій
Authors: Головін, М. Б.
Keywords: інформатика
інтерфейс
ієрархічні схеми
информатика
интерфейс
иерархические схемы
science
interface
hierarchical circuits
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Головін, М. Б. Формування знань з інформатики в процесі конструювання ієрархічних схем та статистичний аналіз цих навчальних дій / М. Б. Головін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16 (23). – C. 20-26.
Abstract: Модельний підхід до розгляду формування ієрархічних понятійних конструкцій, що базується на доктринах когнітивної психології, дозволяє пояснити достатньо тонкі процеси: перенесення уваги, усвідомлення навчальних дій, формування понятійного базису мислення.
Модельный подход к рассмотрению формирования иерархических понятийных конструкций, основанный на доктринах когнитивной психологии, позволяет объяснить достаточно тонкие процессы: перенос внимания, осознание учебных действий, формирования понятийного базиса мышления.
Model approach to the formation of hierarchical conceptual designs based on the doctrines of cognitive psychology can explain quite subtle processes: the transfer of attention, awareness training actions forming the basis of conceptual thinking.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10653
Appears in Collections:Випуск 16 (23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovin.pdf413.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.