DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання » Випуск 16 (23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10647
Title: Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя
Authors: Овчарук, О. В.
Сороко, Н. В.
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
ІК-компетентність
освіта
информационно-коммуникационные технологии
ИКТ-компетентность
образование
information and communication technology
ICT competence
education
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Овчарук, О. В. Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя / О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16 (23). – 145-148.
Abstract: Швидкий розвиток інформаційного суспільства та інформаційно-комунікаційних технологій є поштовхом для перегляду та оновлення вимог до формування і розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей фахвців в системі освіти впродовж життя. При цьому виникає необхідність в аналізі стану інформаційно-комунікаційних компетентностей (ІК-компетентність) фахівців на різних рівнях їх освіти, для діагностики, оцінювання, моніторингу, перегляду й удосконалення навчальних програм, які спрямовані на досягнення відповідного рівня ІК-компетентності тих, хто навчається.
Быстрое развитие информационного общества и информационно-коммуникационных технологий является толчком для просмотра и обновления требований к формированию и развитию информационно-коммуникационных компетенций специалистов в системе образования в течение жизни. При этом возникает необходимость в анализе состояния информационно-коммуникационных компетенций (ИК-компетентность) специалистов на различных уровнях их образования, для диагностики, оценки, мониторинга, и совершенствования учебных программ, направленных на достижение соответствующего уровня ИК-компетентности учащихся.
The rapid development of information society and information and communication technology is the impetus for the review and updating of the requirements for the formation and development of information and communication competencies fahvtsiv in education throughout life. Thus there is a need for analysis of the information and communication competencies (IR competence) professionals at different levels of education, diagnosis, evaluation, monitoring, review and improvement of educational programs aimed at achieving an appropriate level of infrared competence of students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10647
Appears in Collections:Випуск 16 (23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ovcharuk.pdf306.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.