Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Matviienko, Olena
dc.date.accessioned 2016-06-10T10:58:49Z
dc.date.available 2016-06-10T10:58:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Matviienko Olena. Theoretical Basics of Preparation of Teachers to Pedagogical Interaction with Children of Various Age / Olena Matviienko // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 5. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 105–117. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10511
dc.description.abstract In this article it is developed and scientifically grounded system of preparation of future teathers to pedagogical co- operation. The model of preparation of future teachers is worked out to pedagogical co-operation in an educational- educates progress. ua
dc.description.abstract У статті розроблено і науково обгрунтовано систему підготовки майбутніх вчителів до педагогічної взаємодії. Представлено модель підготовки майбутніх вчителів до педагогічної співпраці в освітньо-виховному процесі з дітьми різного віку. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject children ua
dc.subject teacher ua
dc.subject pedagogical interaction ua
dc.subject pedagogical process ua
dc.subject діти ua
dc.subject вчитель ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject педагогічний процес ua
dc.subject.classification 373.3 ua
dc.title Theoretical Basics of Preparation of Teachers to Pedagogical Interaction with Children of Various Age ua
dc.title.alternative Теоретичні основи підготовки вчителів до педагогічної взаємодії з дітьми різного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу