DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖабєєв, Георгій Володимирович-
dc.date.accessioned2011-10-27T20:20:25Z-
dc.date.available2011-10-27T20:20:25Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЖабєєв, Георгій Володимирович. Методика використання інтернет-ресурсів у процесі профільного навчання фізики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Жабєєв ; наук. керівник А. П. Кудін ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/104-
dc.description.abstractМетою дисертаційного дослідження була розробка дидактичного наповнення інтернет-інформаційно-освітнього середовища та методики використання інтернет-ресурсів у процесі профільного навчання з фізики. У першому розділі розглянуті педагогічні основи сучасних інтернет-інформаційно-освітніх середовищ (ІІОС). У другому розділі представлено методичне забезпечення профільного навчання в ІІОС НПУ імені М.П.Драгоманова. Розроблена модель організації навчального процесу у віртуальному класі. Для практичної реалізації запропонованої моделі був розроблений та пройшов апробацію навчально-методичний комплекс, до складу якого входять програмні продукти, адаптовані до Інтернету. Результати педагогічного експерименту та навчальні досягнення учнів свідчать про те, що розроблений комплекс забезпечує необхідний рівень самостійного вибору темпу навчання, створює умови для узагальнення отриманих знань, сприяє адаптації учнів до організації навчального процесу у ВНЗ, що і складає зміст концепції профільного навчання фізики у старших класах. У третьому розділі описана методика використання інтерактивних засобів навчання, адаптованих до Інтернету. Наведені оцінки їхнього застосування в навчальному процесі.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the scientific research has been the didactic sources development of the Internet informational educational environment and methods of using Internet resources in process of profile training of Physics. Pedagogical basics of modern Internet informational educational environment (IIEE) are regarded in the first part. The second part represents the metod’s maintenance of profile training in IIEE of National Pedagogical Dragomanov University. The model of organization of training process in virtual class is worked out. The Training Methodical Tutorial has been developed and approved for practical realization of the model; the tutorial content consists of software products adapted for the Internet. The results of pedagogical experiment and students educational achievements proves Training Methodical Tutorial to provide the necessary level of self-dependent choice of training rate, it creates conditions for obtained knowledge summary (generalization) and promotes the students adaptation to educational process organization at Higher educational establishment – it’s a sense of conception of profile training of Physics in the upper school. The methods of using of interactive tutorials adapted for the Internet are presented in the third part, assessments of their application in educational process are shown.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНПУ імені МП.Драгомановаru_RU
dc.subjectфізикаru_RU
dc.subjectпрофільне навчанняru_RU
dc.subjectінтернет-інформаційно-освітнє середовищеru_RU
dc.subjectмережевий викладачru_RU
dc.subjectPhysicsru_RU
dc.subjectprofile trainingru_RU
dc.subjectInternet informational educational environmentru_RU
dc.subjecttutorru_RU
dc.subject.classification373.5.016:53:004.738.5(043.3)ru_RU
dc.titleМетодика використання інтернет-ресурсів у процесі профільного навчання фізикиru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhabyeyev.pdf306.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.