Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ефективність використання здоров'язберігаючих технологій фізкультурно-оздоровчого спрямування в навчально-виховному процесі молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрєєва, Р. І.
dc.date.accessioned 2016-06-07T14:13:36Z
dc.date.available 2016-06-07T14:13:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Андрєєва, Р. І. Ефективність використання здоров'язберігаючих технологій фізкультурно-оздоровчого спрямування в навчально-виховному процесі молодших школярів / Р. І. Андрєєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3K1 (56) - C. 20-24. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10431
dc.description.abstract У даній статті розглянуті особливості здоров’язберігаючих технологій, які можуть використовуватися у навчально-виховному процесі молодших школярів. Їх позитивний вплив на показники здоров’я молодших школярів було проаналізовано на прикладі організації навчального процесу в Авторській школі Н.П.Гузіка (м. Южний, Одеської області). У школі розроблено низку профілактичних заходів, спрямованих на формування здорового способу життя, постійно впроваджуються інтерактивні форми роботи з учнями, батьками. Оздоровчий процес в навчальному закладі являє собою чітку науково-обґрунтовану систему, згідно з якою на основі національного та міжнародного досвіду здорового способу життя в практику навчального закладу впроваджуються основи валеологічної освіта і просвіта дітей і батьків. Варто відзначити, що проведення досліджень в даному напрямку може допомогти оптимізувати роботу з впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій у навчально-виховний процес, зробити його більш ефективним. Ефективність використання здоров’язберігаючих технологій фізкультурно-оздоровчої спрямованості в навчально-виховному процесі молодших школярів доведена за допомогою комплексної оцінки окремих показників здоров’я з визначенням проби Руф’є, життєвого і силового індексів, індексу Робінсона, загальному відвідуваності занять.
dc.description.abstract This article describes the features of healthkeeping technologies that can be used in the educational process of primary school children. Their positive impact on the health of younger students have been analyzed by the sample of the educational process in the N.P. Guzik’s author's school (Yuzhny, Odessa region). The school has developed a number of preventive measures aimed for promoting a healthy lifestyle, constantly introducing interactive forms of work with students and parents. Healing process in the school is a clear science-based system, according to which on the basis of national and international experience of a healthy lifestyle in the practice of the institution introduced the basics of valeological education and teaching of children and parents. It should be noted that research in this area may help to optimize the work on the introduction of healthkeeping educational technologies in the educational process and make it more effective. The effectiveness of use of healthkeeping sport technology and recreational nature in the educational process of primary school children is proved by a comprehensive assessment of the individual health indicators with the definition of the Rufe’s sample, life and strength index, Robinson, general attendance.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.title Ефективність використання здоров'язберігаючих технологій фізкультурно-оздоровчого спрямування в навчально-виховному процесі молодших школярів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу