DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1035
Title: Психолого-педагогічні аспекти навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання
Authors: Прокоф’єв, Є. Г.
Keywords: дистанційне навчання
інформаційні технології
принципи педагогічної технології
види діяльності
синергізм
controlled from distance teaching
information technologies
principles of pedagogical technology
types of activity
sinergizm
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Прокоф’єв, Є. Г. Психолого-педагогічні аспекти навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання / Є. Г. Прокоф’єв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 184-189.
Abstract: Професійна педагогічна діяльність в умовах сучасної інформатизації освіти, переходу до дистанційних її форм, наполегливо висуває проблему перегляду технологій, спрямованих на покращення психолого-педагогічного супроводження такого навчання. Застосування інноваційних технологій навчання за дистанційною формою, заснованих на класичних методах дидактики, дадуть надійну основу для збільшення комунікативної активності.
In the present context of the information’s of education, while switching to distance education, the professional pedagogical activity issues a challenge to review self-educational methods of students. Introduction of distance education technologies and at the same time using methodologies based on classical didactic methods will provide a solid base for general pedagogical self-instruction of future teachers. The current development of sciences and new technologies, wide use of innovations, provide a large field for revision and improvements of the classical approaches to different forms and methods of the educational process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1035
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf227.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.