DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1032
Title: Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі “технології”
Authors: Ніколайчук, С. П.
Keywords: проектно-технологічна діяльність
види оцінювання
рівні оцінювання
критерії оцінювання
design-technological activity
types of assessment
stages of assessment
criteria of assessment
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Ніколайчук, С. П. Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі “Технології” / С. П. Ніколайчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 170-174.
Abstract: У статті розкрито поняття проектно-технологічної діяльності, вказано на відмінності оцінювання учнів і студентів, описані види оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів; розкрито 4 етапи оцінювання: (за поточну роботу, за виріб, за пояснювальну записку (проектну папку), за захист проекту); визначено чотири рівні оцінювання навчальних досягнень учнів; визначено критерії оцінювання творчого проекту учнів (за 12-бальною системою) та критерії оцінювання творчого проекту студентів (за 100-бальною системою).
The article exposes the concept of a design-technological activity, shows the differences in assessment of pupils and students, describes the types of assessment of pupils’ and students’ educational achievements; 4 stages of assessment are exposed: for a current work, for a creation (a product), for an explanatory note (project folder), for a project defence; four stages of assessment of students’ educational achievements are defined; the criteria of assessment of pupils’ (according to 12-mark system) and students’ (according to 100-mark system) creative project are defined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1032
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf236.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.