DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1030
Title: Тестування навчальної успішності учнів у школах Угорщини
Authors: Міс, Й.
Опачко, М. В.
Keywords: контроль та оцінка знань
тестова перевірка знань
навички тестування
monitoring and evaluation of knowledge
testing
academic achievements
skills testing
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Міс Й. Тестування навчальної успішності учнів у школах Угорщини / Й. Міс, М. В. Опачко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 159-165.
Abstract: Автори розкривають проблеми реформування системи контролю та оцінки знань учнів в загальноосвітніх школах Угорщини. Визначаються фактори, що впливають на успішність навчальних досягнень учнів з фізики. Виокремлюються умови ефективності організації та проведення тестової перевірки знань учнів. До них належать: відбір змісту та структури завдань на підсумкову атестацію, розробка системи тестових завдань, формування навичок тестування у майбутніх педагогів.
The authors reveal the problems of reforming the system of monitoring and assessment of pupils in secondary schools in Hungary. Determined the factors that influence the success of the academic achievements of students in physics. Stand conditions for effective organization and conduct test checks students’ knowledge. These include: selection of content and structure of jobs on the final certification, the development of test tasks, skills testing of future teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1030
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf291.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.