DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравець, Ніна Павлівна-
dc.contributor.authorКравец, Нина-
dc.contributor.authorKravets, Nina-
dc.date.accessioned2016-06-07T12:08:34Z-
dc.date.available2016-06-07T12:08:34Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКравець Н.П. Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання / Кравець Н.П. // Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» 2006/3 с. 55-59ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10291-
dc.description.abstractПроблема індивідуального навчання розумово відсталих дітей в залежності від глибини враження нервової системи постала перед корекційними педа­гогами ще з часу створення спеціальних шкіл, але її досі не можна вважати остаточно ирішеною. Інди­відуальний підхід — одна з актуальних проблем, на розв’язання якої звертають увагу корекційні педаго­ги.ua
dc.language.isoukua
dc.subjectіндивідуальний підхідua
dc.subjectрозумова відсталістьua
dc.subjectвихованняua
dc.subjectурок читанняua
dc.subject.classificationУДК 371.215.5ua
dc.titleІндивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читанняua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
indyv_pidkhid.pdf12.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.