ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, Володимир Іванович | |
dc.contributor.author | Митник, Олександр Якович | |
dc.date.accessioned | 2016-05-16T12:02:47Z | |
dc.date.available | 2016-05-16T12:02:47Z | |
dc.date.issued | 2015-05 | |
dc.identifier.citation | Бондар В.І.,Митник О.Я.Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М.П. Драгоманова: зміст і основні напрями/ В.І.Бондар,О.Я. Митник // Рідна школа — 2015. — №5-6. — С.37-42 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10137 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито досягнення професорсько-викладацького складу Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова щодо формування особистості практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця у процесі професійної підготовки. Презентовано зміст загальних та фахових компетентностей, які необхідно розвинути в студентів у процесі навчання; охарактеризовано механізми застосування на заняттях таких методів, як мікровикладання, аналіз конкретної ситуації, метод кейсів, супервізія, ігрове моделювання, розвивальний коучинг та дидактичний психосинтез; представлено засоби активного соціально-психологічного навчання, зокрема техніку аналізу комплексу психомалюнків. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Рідна школа | ua |
dc.subject | конкурентоспроможний практичний психолог | ua |
dc.subject | загальні компетентності | ua |
dc.subject | фахові компетентності | ua |
dc.subject | Педагогічна Конституція Європи | ua |
dc.subject | методи ігрового моделювання | ua |
dc.subject | розвивального коучингу | ua |
dc.subject | дидактичного психосинтезу | ua |
dc.subject | активне соціально-психологічне навчання | ua |
dc.subject | комплекс психомалюнків | ua |
dc.title | Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М.П. Драгоманова: зміст і основні напрями | ua |
dc.type | Article | ua |