DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10087
Title: Музикотерапія та вокалотерапія у сучасному педагогічному процесі
Authors: Бакай, С.Ю.
Мкртічян, О.А.
Keywords: педагогічний процес
музикотерапія
вокалотерапія
педагогический процесс
музыкотерапия
вокалотерапия
pedagogical process
musical learning
hinging learning
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бакай С.Ю., Мкртічян О.А. Музикотерапія та вокалотерапія у сучасному педагогічному процесі / С.Ю. Бакай, О.А. Мкртічян // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 13-16
Abstract: У статті розглядаються питання музикотерапії та вокалотерапії в педагогічному навчально-виховному процесі студентів. Показано вплив музики, яка використовується в педагогіці для вирішення основних завдань, зокрема: психофізіологічного, соціологічного, економічного та педагогічного.
В статье рассматриваются вопросы музыкотерапии и вокалотерапии в педагогическом учебном процессе студентов. Показано влияние музыки, которая используется в педагогике для решения основных заданий, а именно: психофизиологического, социологического, экономического и педагогического.
The questions of musical learning and singing learning in pedagogical educational process are studies in the article. The influence of music has also shown, which is used in Pedagogies in solving psychophysiolohical, sociological, economical and pedagogical problems.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10087
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakay.pdf221.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.