DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10051
Title: Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Authors: Староста, В.І.
Keywords: алгоритмичний підхід
евристичний підхід
навчальне завдання
алгоритмический подход
эвристический подход
учебное задание
the algorithmic approach
the heuristic approach
educational task
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Староста В.І. Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / В. І. Староста // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 268-272.
Abstract: У статті розглядається проблема алгоритмічних та евристичних підходів застосування навчальних завдань у контексті професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів.
В статье рассматривается проблема алгоритмических и эвристических подходов применения учебных заданий в контексте профессионально-педагогической подготовки будущих учителей.
In article the problem of algorithmic and heuristic approaches of application of educational tasks in a context of is professional-pedagogical preparation of the future teachers is considered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10051
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Starosta.pdf224.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.