DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКубрак, С.В.-
dc.date.accessioned2016-04-27T11:39:06Z-
dc.date.available2016-04-27T11:39:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКубрак С.В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю / С. В. Кубрак //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. - C. 234-240.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10042-
dc.description.abstractУ статті дидактично і теоретично обґрунтовуються педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю. Також розглядається самостійна робота студентів у центрі самопідготовки, лінгафонному кабінеті та науково-методичних лабораторіях, як шлях до саморозвитку і формування вчителів нового типу, здатних до роботи в умовах інноваційності, варіативності, мобільності та модернізації.-
dc.description.abstractВ статье дидактично и теоретически обосновываются педагогические условия профессионального саморазвития будущего учителя филологического профиля. Также рассматривается самостоятельная работа студентов в центре самоподготовки, лингафонном кабинете и научно методических лабораториях, как путь к саморазвитию и формированию учителей нового типа, способных к работе в условиях инновационности, вариативности, мобильности и модернизации.-
dc.description.abstracthe article didactically and theoretically deals with the pedagogical conditions of professional self-development of the future teacher of philological specialization. This article also considers the independent work of students in the self-access teacher development center, the language laboratory and science methodical laboratories, as a way to self-development and formation of teachers of the new type capable to work in conditions of innovations, mobility and modernization.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectпедагогічні умови-
dc.subjectпрофесійний саморозвиток-
dc.subjectцентр самопідготовки-
dc.subjectпедагогические условия-
dc.subjectпрофессиональное саморазвитие-
dc.subjectцентр самоподготовки-
dc.subjectpedagogical conditions-
dc.subjectprofessional self-development-
dc.subjectthe self-access teacher development center-
dc.subject.classification37.041:80-
dc.titleПедагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kubrak.pdf363.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.