Автори описують національну ягоду штату Массачусетс (США) журавлину, її корисність для здоров"я людини, страви із журавлини, культивацію ягоди, племя Вампаноагів
Авторами описана троянда «Одрі Хепберн», що була отримана селекційним шляхом в 1991 р. селекціонером Джеррі Тумі. Образ Одрі Хепберн, однієї з найвидатніших актрис кіномистецтва, представлений у різних ракурсах: актриси, ...
Пангелова, М. Б.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021)
У даній статті пропонується до розгляду тема запозичення англійських слів до спортивної термінології в Україні. При вивченні феномена запозичення мовних одиниць дослідників цікавлять, як правило, причини й умови означеного ...
Петько, Людмила Василівна; Мотрушенко, Яна Олександрівна(К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012)
Розглядається вивчення творчості поета Стивена Спендера зі студентами українського філології у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища.
Домаренко, М. В.(Видавничий дім «Гельветика», 2023)
У статті проаналізовано використання аудіовізуальних засобів та веб-ресурсів для проведення занять з практики англійського мовлення для студентів вищих навчальних закладів. Наведено визначення дидактичних аудіовізуальних ...
Петько, Людмила Василівна(К. : Університет «Україна», 2010)
У статті автор розкриває створення цілісної системи виявлення
та розвитку талановитих студентів шляхом формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища.
Описується проведення ХІІ Міжнародного дитячого конкурсу англійської мови "Good Luck!" у м. Ногінськ (Московська область). Тема - "Музика". Представлено виховання дітей шляхом залучення їх до театрального мистецтва.
Петько, Людмила Василівна(ПДПУ імені В.Г.Короленка, 2005-10)
Вивчення іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах автор розглядає у ракурсі класифікації головних ключових компетентностей, що розподілені за 3 блоками: соціальні, мотиваційні та функціональні компетенції.
Петько, Людмила Василівна(НАПН України, вид-во "Педагогічна преса", НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011)
У статті розглядається проблема неперервної освіти: «переносу» знань учнів з іноземної мови, отриманих у початковій школі, до п’ятого класу, який став першим етапом у моніторингу знань учнів з іноземної мови.
Досліджено зміни у змісті навчання англійської мови в період розбудови незалежної України (1991–2001 роках). Висвітлено документи та їх основні завдання, які сприяли покращенню стану викладання предмета. Особливе значення ...