DSpace at library NPU Dragomanova »

Browsing by Subject Я-концепція

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Витоки особистісного зростання людиниБулах, І. С.
2014Вплив соціальних чинників на становлення ідеального “Я” підліткаРашковська, І. В.
2018Вікові особливості формування ціннісного ставлення дошкільників до власної тілесностіЧаговець, А. І.
2013Клініко-психологічні засади комплексної медико-психолого-педагогічної корекціїДем'яненко, Б. Т.
2015Метасистемная оптимизация гендерных исследований социально-анормального поведения в психологииКулиева, Джамиля Арифгызы
2013Механізми психологічного захисту та копінг-стратегій в теорії і практиці корекційної та психотерапевтичної допомогиДем'яненко, Б. Т.
2005Особистісні детермінанти формування стилю педагогічного спілкування у майбутніх учителівУварова, Юлія Вадимівна
2012Особливості "Я-концепції"дітей із спектром аутистичних порушеньОстровська, К. О.
2018Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатівБогучарова, О. І.; Труляєв, Р. О.
2006Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовкиТемрук, Олена Василівна
2016Роль Я-концепції в теорії та практиці психокорекційної та психотерапевтичної допомогиДем'яненко, Б. Т.
2013Теоретичний аналіз підходів до вивчення проблеми самоставлення у юнацькому віціХоменко, К.В.
2018Теоретичні підходи до вивчення проблеми особливостей впливу батьківських копінг-стратегій на становлення особистості дитиниЧернякова, Г. А.
2013Я-концепція як чинник копінг-стратегій майбутніх психологівОтич, Д.Д.
2016Інноваційні підходи до формування професійної Я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія)Католик, Г. В.