Перегляд по Автору "Сагач, О. М."

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Демченко, І. І.; Максимчук, Б. А.; Протас, О. Л.; Козій, О. М.; Демчишина, О. В.; Сагач, О. М.; Плетеницька, Л. С.; Максимчук, І. А. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020)
    Педагогічна майстерність є складовою як загальної професійної підготовки учителя будь-якого фаху, так і високим ступенем його галузевої компетенції (педагогічна майстерність учителя-словесника, учителя образотворчого ...
  • Сагач, О. М.; Корнят, В. С.; Прокопчук, В. І.; Дідух, І. Я.; Плетеницька, Л. С.; Демченко, І. І.; Максимчук, І. А.; Максимчук, Б. А. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020)
    Аналіз вимог, які висуваються до фахівця в професійному кодексі, показує, що, як правило, вони можуть бути умовно зведені до двох груп нормативів: перша група – це вимоги до якості, змісту та результатів професійної діяльності; ...
  • Максимчук, І. А.; Сагач, О. М.; Демченко, І. І.; Фурдуй, С. Б.; Максимчук, Б. А.; Протас, О. Л.; Межиловська, Л. Й.; Кузько, Е. О. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020)
    Основними шляхами самовдосконалення майбутнього учителя фізичної культури є комплекс внутрішніх особистісних потреб (потреба у фізичному, інтелектуальному, духовному, професійному самовдосконаленні), що ...
  • Максимчук, І. А.; Вощевська, О. В.; Сагач, О. М.; Височан, Л. М.; Степаненко, Л. М.; Матвієнко, Олена Валеріївна (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021)
    Останнім часом науковці доводять тезу про те, що залучення різнорівневих аспектів і підходів до процесу навчання в частини студентів викликають стрибкоподібний ефект, згідно з яким синергія навчальних та позанавчальних ...