Перегляд по Автору "Андрущенко, Т. І."

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Андрущенко, Т. І. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019)
  • Андрущенко, Т. І. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    У статті розглядаються питання студентської наукової творчості, в рамках традиційної студентської науково-практичної конференції “Етико-естетична традиція у вітчизняній культурі”, аналізуються результати наукових досліджень ...
  • Андрущенко, Т. І. (Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2013)
    У статті представлені структура, компоненти та особливості естетичної свідомості, становлення якого базується на комплексі загальнонаукових методів і принципів, реалізація яких в умовах вищої школи спрямована на формування ...
  • Андрущенко, Т. І. (Андрущенко Т.І. Проблема цілісності виховання: естетичне підґрунтя / Т.І. Андрущенко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 1./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 5-8, 2012)
  • Андрущенко, Т. І.; Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна; Бойчук, М. А.; Грицяк, І. А.; Дубчак, Л. С.; Калініченко, Б. М.; Калініченко, М. М.; Крохмаль, Н. В.; Лавриненко, В. Г.; Найчук, А. В.; Нестеренко, Г. О.; Семененко, Л. М.; Ярошенко, А. О. (Видавництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2010-01-18)
    У монографії подано оригінальну концепцію саморегуляції соціального організму країни. Завдяки генетичному аналізу розкрита елементна база і функціональні характеристики гомеостату соціальної системи, що складається з ...
  • Андрущенко, Т. І.; Сюта, Б. О.; Савчук, А. Є. (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2022)
    Постановка завдання. Розглянути актуальні проблеми розуміння мистецького тексту та його інтерпретації в інших видах мистецтва; процесуальний рух художнього образу та особливості дії онтологічного парадоксу мистецтва.