DSpace at library NPU Dragomanova »

Browsing by Author Шеремет, М. К.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 15 of 15 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Комп’ютерна система тестового контролю знань студентівШеремет, М. К.; Качуровська, О. Б.
2014Логотерапевтична робота з аутичними дітьмиШеремет, М. К.; Шульженко, Д. І.
2015Мовленнєва тривожність дітей із тяжкими порушеннями мовлення як проблема теорії і практики корекційної освітиШеремет, М. К.; Базима, Н. В.; Мороз, О. В.
2016Нейропсихологічний аспект готовності до шкільного навчання дітей із тяжкими порушеннями мовленняШеремет, М. К.; Коломієць, Ю. В.
2010Особливості мовленнєвого розвитку церебрально-органічного ґенезуШеремет, М. К.; Коломієць, Ю. В.
2011Особливості розуміння мовленнєвого висловлювання у підлітків з афазієюШеремет, М. К.; Прокопенко, А. В.
2011Особливості формування вищої форми передачі інформаціШеремет, М. К.
2012Особливості формування мовлення в ранньому та дошкільному віціШеремет, М. К.; Ряшенцева, Д. М.
2011Особливості формування орфографічних навичок в учнів 3-4 класів з тяжкими порушеннями мовленняШеремет, М. К.; Бикова, А. М.
2014Психо-мовленнєвий розвиток дітей із мовленнєвими порушеннямиШеремет, М. К.; Коломієць, Ю. В.; Апухтіна, В. В.
2017Розвиток мовленнєвої та комунікативної діяльності дітей з аутистичними порушеннямиШеремет, М. К.; Базима, Н. В.
2017Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмомШеремет, М. К.; Базима, Н. В.
2014Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей в нормі та паталогіїШеремет, М. К.
2013Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей у нормі і патологіїШеремет, М. К.