Перегляд по Автору "Степаненко, Ірина Володимирівна"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Степаненко, Ірина Володимирівна (Інститут вищої освіти НАПН України, 2015)
    Відтоді як інтернаціоналізацію було визнано «мейнстрімом» розвитку вищої освіти в усьому світі, здавалося б, ключовим для її осмислення є питання «як її здійснювати?». Але дати на нього відповідь, яка могла би стати основою ...
  • Степаненко, Ірина Володимирівна (Інститут вищої освіти НАПН України, 2017)
    У статті розкрито людинотворчий потенціал філософії, який вбачається у тому, що філософія, як «мистецтво пізнання у свободі через творчість ідей», здатна допомогти особистості оволодіти мистецтвом мислення і мистецтвом ...
  • Андрущенко, Т.; Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна; Бойченко, М.; Бойченко, Н.; Гайденко, В.; Култаєва, М.; Клепко, Сергій Федорович; Степаненко, Ірина Володимирівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009)
    У навчальному посібнику окреслюється загальна проблематика такої дослідницької царини, як філософія освіти шляхом показу суперечливих філософських напрямків в її проблемному полі. Мета – систематизувати і узагальнити існуючі ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович; Акопян, В. Т.; Бобрицька, Валентина Іванівна; Вашкевич, Віктор Миколайович; Вернидуб, Роман Михайлович; Гайдич, Наталія Миколаївна; Гальпєріна, Вікторія Олегівна; Герасимова, Ельвіра Миколаївна; Гомілко, Ольга Євгеніївна; Горбунова, Л. С.; Заблоцький, Віталій Петрович; Кивлюк, Ольга Петрівна; Костенко, Анастасія Михайлівна; Клепко, Сергій Федорович; Матусевич, Тетяна Володимирівна; Муляр, Володимир Ілліч; Новіцька, Таміла Валентинівна; Савельєв, Володимир Леонідович; Свириденко, Денис Борисович; Степаненко, Ірина Володимирівна; Терепищий, Сергій Олександрович; Хоменко, Г. В.; Яценко, Олена Дмитрівна (Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2021)
    Посібник презентує сучасний стан філософії освіти як галузі філософського знання, яка покликана вирішувати проблеми в освіті на основі філософського аналізу. Посібник спирається на необхідність при аналізі освіти залучати ...