Перегляд по Автору "Руденко, Л. М."

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Осадча, Т. М.; Руденко, Л. М.; Гавриленко, Ю. В. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022)
    У статті теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив порушення голосу органічного генезу на емоційний стан підлітків. Акцентовано увагу на те, що механізм голосоутворення тісно пов'язаний з розвитком мовлення ...
  • Руденко, Л. М. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010)
    В статті висвітлюються сучасні підходи до проблеми класифікації розладів поведінки: соціально – правовий, медичний і психологічний. Виділено основні критерії, які вказують на наявність розладів поведінки та послідовність ...
  • Руденко, Л. М.; Афузова, Г. В. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021)
    У статті здійснено літературний огляд наукових першоджерел, у яких проаналізовано досвід використання музикотерапії у корекційній роботі з особами, які мають розлади аутистичного спектра. Особливу увагу викликали наукові ...
  • Руденко, Л. М. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    У статті на підставі власного дослідження за допомогою застосування методу спостереження, методики соціометричних вимірів Дж. Морено доведено, що прагнення займати в системі міжособистісних стосунків сприятливе становище ...
  • Руденко, Л. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    В статті висвітлено основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей. Виділено основні принципи, напрями та положення психокорекційної роботи.
  • Руденко, Л. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
    У статті представлені результати власного дослідження особливостей порушення поведінки дітей різних вікових груп з помірним ступенем розумової відсталості, що були отримані за допомогою використання проективних методик ...
  • Руденко, Л. М.; Осадча, Т. М.; Хоменко, О. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    У статті авторами визначено особливості психічних і психологічних проблем у дітей з РАС. Акцентовано увагу на особливостях функціонування сенсорних систем, особливо слухової сенсорної системи. Проаналізовано, що у дітей ...
  • Руденко, Л. М.; Уніченко, А.С. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Стаття присвячена вивченню тривожності у дітей дошкільного віку з ЗПР. Розглядаються питання, щодо причини виникнення тривожності та негативні наслідки даного стану. Представлено класифікацію тривожності, якою можуть ...
  • Руденко, Л. М.; Бойко, Н. В. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    У статті розглядаються особливості уваги як функції, що є частиною психічних процесів у дітей з ЗПР. Проаналізовано, що специфічною проблемою для дітей з ЗПР є не сформованість пізнавальної, пошукової мотивації; самоконтролю. ...
  • Руденко, Л. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
    В статті представлені основні процесуальні характеристики агресивної поведінки. Розкриті основні складові, що можуть вказувати на розвиток порушеної поведінки, а також основні фактори агресивної поведінки.
  • Руденко, Л. М. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004)
    У статті представлені етапи розвитку і становлення дефектології. Акцентовано увагу на необхідності викладання блоку медичних предметів, що обумовлено роботою дефектолога з аномальними дітьми.