Перегляд по Автору "Нестеренко, Галина Олегівна"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Нестеренко, Галина Олегівна (Видавництво НПУ імені М.Драгоманова, 2009)
    Досліджено ідею про приховані в самій етнонаціональній системі чинники, що забезпечували на попередніх етапах розвитку формування сутнісних ознак української політичної нації, які через несприятливі умови перебували в ...
  • Нестеренко, Галина Олегівна; Тишкова, Олена Василівна (Гілея. Науковий вісник, 2011)
    Розкриваються особливості формальної, неформальної та інформальної форм навчання як струкутрних компонентів неперервної освіти. Виокремлюються можливості використання соціальних мереж у неформальній та формальній освіті
  • Нестеренко, Галина Олегівна; Тишкова, Олена Василівна (ВІР УАН, 2011)
    Розкриваються особливості формальної, неформальної та інформальної форм навчання як структурних компонентів неперервної освіти. Виокремлюються можливості використання соціальних мереж у формальній та неформальній освіті.
  • Нестеренко, Галина Олегівна (Видавництво УАН ТОВ "НВП "ВІР", 2008)
    Стаття представляє спробу філософського освислення проблематики антисемітизму. Автор здійснює комплексний аналіз релігійних, соціальних, політичних, економічних, освітніх факторів сучасного розвитку антисемітизму в Україні, ...
  • Нестеренко, Галина Олегівна; Нестеренко, Євгеній Анатолійович (ВІР УАН, 2010)
    Визначається концептуальне підґрунтя м’якого управління як прогресивної технології менеджменту, в основі якої лежить опосередкування впливу суб’єкта на об’єкт організаційними умовами, організаційним середовищем, організаційним ...
  • Нестеренко, Галина Олегівна (ВІР УАН, 2012)
    Аналізуються базові світоглядні принципи в основі розгортання інновацій у сфері сучасного кадрового менеджменту. Автор виходить із розрізнення трьох рівнів інструментарію реалізації інновацій: філософське підґрунтя, ...
  • Нестеренко, Галина Олегівна (ВІР УАН, 2012)
    Розкриваються складові і форми реалізації принципу інноваційності в підвищенні кваліфікації викладачів вищої школи.
  • Нестеренко, Галина Олегівна (ВІР УАН, 2011)
    Розкриваються концептуальні засади нелінійного тлумачення інноваційних компетенцій викладача – в основі якого лежить не класичне урізноманітнення форм і технологій навчання, а принципова непередбачуваність процесу і результату.