Перегляд по Автору "Кивлюк, Ольга Петрівна"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Кивлюк, Ольга Петрівна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
    Розглядається процес формування спільного освітнього і наукового простору та розробки єдиних критеріїв і стандартів у цій сфері з метою консолідації зусиль наукової та освітянської громадськості й урядів країн Європи для ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (2012)
    The peculiarities of virtualization of educational area are cleared up in limits of the development of informational pedagogics. They are observed in conditions of extending of informatization in all spheres of human ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (Видавництво "Гілея", 2014)
    Освіта істотно визначає, детермінує майбутній формат суспільства і насамперед його змістовні параметри, зумовлюючи собою особистісні якості індивідів, їхні знання, вміння, навички, світоглядні й поведінкові пріоритети. ...
  • Вашкевич, Віктор Миколайович; Кивлюк, Ольга Петрівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019)
    Екстерналізація освітніх послуг розглядається через призму маркетингової концепції розвитку послуг, що характеризується появою нових форм та технологій сервісної діяльності, які б задовольняли потреби в освіті як особистості ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (Видавництво "Гілея", 2014)
    Аналізуються інформаційні процеси як основні складові механізму формування та функціонування інформаційного суспільства. Сутність інформатизаціїв умовах глобалізації розглядається, як незворотній процес, що зумовлює створення ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2011)
    Доводиться необхідність пошуку та обґрунтування способів організації навчально–пізнавальної діяльності студентів в умовах інформаційної педагогіки. Зроблено висновок, що сучасні проблеми, зокрема формування мотивації та ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2011)
    Висвітлюється процес формування самостійного мислення особистості при впровадженні інформаційної педагогіки. Зроблено висновок, що найбільша відмінність нової технології навчання в тому, що в ній головним ціннісним орієнтиром ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2010)
    Аналізуються зміни в змісті освіти та технологіях її реалізації в період інформаційної революції.
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2011)
    Аналізується психолого–педагогічний процес засвоєння навчальної інформації при впровадженні інформаційної педагогіки.
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2010)
    Розглядаються зрушення кардинального характеру, що відбуваються сьогодні у національній системі освіти під впливом зміни індустріальної соціосистеми на інформаційну. Зроблено висновок, що потреба суспільства у кваліфікованих ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна; Kyvlyuk, O. P. (ВІР УАН, 2011)
    The process of forming joint educational and scientific area and the development of common criteria and standards in this area in order to consolidate the efforts of scientific and educational community in Europe to increase ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2010)
    Розглядається вплив викликів сучасної епохи на розвиток суспільного життя. Зроблено висновок, що сучасна епоха характеризується загостренням глобальних проблем і розгортанням суперечливого процесу становлення багатовимірного ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (Видавництво "Гілея", 2014)
    Здійснюється історико–філософський аналіз становлення і розвитку філософії науки в Україні кінця ХХ – початку ХХІ століття. Філософія науки розглядається в двох аспектах: по–перше, як інструмент реалізації завдання ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2011)
    Розглядається актуальність світоглядно-просвітницької діяльності щодо донесення до населення ідеї необхідності розвитку інформаційної грамотності як однієї з найважливіших умов сучасної цивілізаційної адаптації. Зроблено ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (Видавництво "Гілея", 2015)
    Розглядається необхідність формування всередині освітньо-наукового середовища, так і у співвідношенні науки з іншими соціокультурними феноменами такого ціннісно-орієнтованого підгрунтя, що здатне було б реформувати освіту ...
  • Вашкевич, Віктор Миколайович; Кивлюк, Ольга Петрівна (Видавництво УАН ТОВ "НВП "ВІР", 2009)
    Розглядаються особливості та пріоритети молодіжного сприйняття історії, проблеми соціалізації сучасної молоді, а також майбутнє як детермінанта молодіжного сприйняття історії.
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013)
    Дисертаційне дослідження присвячене комплексному аналізу процесу глобалізації освіти та визначенню сутності, обґрунтуванню методологічного та світоглядного значення, етапів, напрямків становлення інформаційної педагогіки ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020)
    Процес реалізації міжнародної освітньої діяльність має ґрунтуватися на принципах: гуманізації, відкритості, доступності інноваційності, конкурентоспроможності, безперервності, доступності, де ефективний менеджмент є ...
  • Кивлюк, Ольга Петрівна (ВІР УАН, 2011)
    Розглядається роль та місце інформаційної педагогіки у формуванні глобальної інформаційної цивілізації. Зроблено висновок, що говорити в Україні про вплив інформаційних технологій на економічну культуру поки що передчасно, ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович; Акопян, В. Т.; Бобрицька, Валентина Іванівна; Вашкевич, Віктор Миколайович; Вернидуб, Роман Михайлович; Гайдич, Наталія Миколаївна; Гальпєріна, Вікторія Олегівна; Герасимова, Ельвіра Миколаївна; Гомілко, Ольга Євгеніївна; Горбунова, Л. С.; Заблоцький, Віталій Петрович; Кивлюк, Ольга Петрівна; Костенко, Анастасія Михайлівна; Клепко, Сергій Федорович; Матусевич, Тетяна Володимирівна; Муляр, Володимир Ілліч; Новіцька, Таміла Валентинівна; Савельєв, Володимир Леонідович; Свириденко, Денис Борисович; Степаненко, Ірина Володимирівна; Терепищий, Сергій Олександрович; Хоменко, Г. В.; Яценко, Олена Дмитрівна (Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2021)
    Посібник презентує сучасний стан філософії освіти як галузі філософського знання, яка покликана вирішувати проблеми в освіті на основі філософського аналізу. Посібник спирається на необхідність при аналізі освіти залучати ...