Дубровіна, І. В.; Мельніченко, А. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
У статті розкрито проблеми організації методичної роботи педагогів-вихователів у закладах освіти; обґрунтовано основні завдання, мету та напрями, що забезпечують успішність процесів особистісно-професійного розвитку педагогів ...
Дубровіна, І. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
У статті розглядається проблема забезпечення напрямів стимулювання позитивної мотивації до самоосвітньої діяльності, визначення у педагогів відповідних рівнів мотивації до самоосвітньої діяльності, окреслення активних форм ...
Дубровіна, І. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
У статті розглянуто зміст понять “художня самоосвіта”, “функції”, визначено сутність категорії “функції вчителя музичного мистецтва”, класифіковано їх у контексті самоосвіти педагогів.
Дубровіна, І. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
Проаналізовано роль самоосвіти у професійному розвитку педагогів-аніматорів та шляхи оптимізації навчально-виховного процесу в системі педагогічної освіти. У статті розкрито питання мотиваційної сфери самоосвітньої діяльності ...
Дубровіна, І. В.(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022)
Пріоритетом у підготовці здобувачів вищої освіти має стати оволодіння ними здатністю самоосвітньої діяльності. Вірному вибору способів професійного вдосконалення здобувача освіти сприяє усвідомлення ним власних професійних ...