Перегляд по Автору "Бобрицька, В. І."

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Бобрицька, В. І. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
    У статті схарактеризовано пріоритетні напрями освітньої політики України з питань застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у сфері вищої освіти в умовах розвитку інформаційно-комунікаційної сфери суспільства; ...
  • Бобрицька, В. І. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    У статті обґрунтовано доцільність застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя до оцінювання навчальної діяльності учнів; схарактеризовано методику застосування системи ...
  • Бобрицька, В. І. (Видавництво «Гілея», 2019)
    Позиціювання України як суверенної, демократичної, європейської країни визначає пріоритети сучасного розвитку вітчизняної освіти: зорієнтованість на загальнонаціональні цінності, зокрема цінності громадянського суспільства.
  • Андрущенко, В. П.; Бегаль, О. М.; Бобрицька, В. І.; Вашкевич, В. М.; Вернидуб, Р. М.; Гайдич, Н. М.; Гальпєріна, В. О.; Гомілко, О. Є.; Горбунова, Л. С.; Заблоцький, В. П.; Кивлюк, О. П.; Клепко, С. Ф.; Кучеренко, В. В.; Матусевич, Т. В.; Мелещенко, Л. П.; Муляр, В. І.; Новіцька, Т. В.; Савельєв, В. Л.; Свириденко, Д. Б.; Степаненко, І. В.; Терепищий, С. О. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
    Посібник презентує сучасний стан філософії освіти як галузі філософського знання, яка покликана вирішувати проблеми в освіті на основі філософського аналізу. Посібник спирається на необхідність при аналізі освіти залучати ...
  • Бобрицька, В. І. («Видавництво «Гілея», 2018)
    На думку автора статті аксіологічними азимутами сучасної освіти України мають стати гуманістичні (визнання того, хто вчиться, і того, хто навчає, носіями суб’єктивного досвіду, у контексті якого вони сприймають і ...