Перегляд по Автору "Авєріна, Ольга Іванівна"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Авєріна, Ольга Іванівна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    У статті проаналізовано вплив сучасних світових тенденцій на зміни в структурі маркетингової діяльності. Розглянуто такі суттєві для маркетингу тренди, як зміна структури ринків, зміна споживацької поведінки, що спонукають ...
  • Авєріна, Ольга Іванівна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті розглянуто теоретичні підходи і практичний досвід у сфері раціональної організації часу. Результатом наукового пошуку є аналіз розуміння різних іпостасей часу у людській свідомості. Запропоновано концепцію управління ...
  • Авєріна, Ольга Іванівна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті проаналізовано з точки зору комплексного та системного підходів доцільність та обґрунтованість формування, стабілізації та реалізації комплексної системи філософії управління людськими ресурсами. Наголошено, що ...